Передовий педагогічний досвід вчителів суспільних дисциплін Дніпропетровщини




2016 рік



Скарбниця досвіду вчителів історії



Власова Наталія Сергіївна, 

вчитель історії

комунального закладу освіти

"СЗШ № 15" Дніпропетровської міської ради

 

Педагогічний стаж - 9 років

Категорія - друга

 

Переможець (І місце) обласного конкурсу "Учитель року-2016" у номінації "Історія".

 

Тема:  «Розвиток пізнавальної активності учнів як шлях до формування творчої особистості»

 

Форми і технології, які використовує: інформаційно-комунакаційні, проектні, інтерактивні, випереджувальні, технології Web 2.0, ділові ігри


Манько Марина Олександрівна,

вчитель історії комунального закладу

"НВК Криворізька середня школа І-ІІІ ступенів із поглибленим вивченням іноземних мов - ДНЗ"

 

Педагогічний стаж - 6 років.

Категорія - друга

 

Переможець (ІІ місце) обласного конкурсу "Учитель року-2016" у номінації "Історія".

 

Тема:  «Сервіси  Web 2.0 в роботі вчителя історії»

 

Форми і технології, які використовує: мультимедійні технології навчання, Web 2.0, нетрадиційні уроки, рольові ігри, театралізовані вистави; семінари, заліки, прес-конференції, фестивалі, диспути, вікторини; документальні матеріали, відео фрагменти з фільмів, аудіоматеріали.

 


Пасічна Людмила Миколаївна, 

вчитель історії

Чаплинська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Юр’ївської районної ради Дніпропетровської області

 

Педагогічний стаж - 24 роки

Категорія - вища

Педагогічне звання - старший вчитель

 

Переможець (ІІІ місце) обласного конкурсу "Учитель року-2016" у номінації "Історія"

 

Тема:  «Формування громадянської компетентності учнівської молоді засобами суспільних дисциплін та створення можливості для їх громадянської самореалізації»

 

Форми і технології, які використовує у роботі:

ІКТ (мультимедійні презентаціі, інтернет-тести, електронні енциклопедії); метод «кейс-стаді» (перегляд відеоролика з послідуючим його обговоренням: постановка проблеми, пошук шляхів її вирішення; інтерактивні методи  



2015 рік



Скарбниця досвіду вчителів правознавства



Понурко Сергій Олександрович, 

вчитель правознавства другої категорії СЗШ № 42 м. Дніпропетровська, педстаж - 6 років.


Переможець (І місце) обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство".

 

Урок на фінальному етапі обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство"можна подивитись тут...





Хорунжа Любов Михайлівна,

вчитель правознавства вищої категорії Нікопольської СЗШ № 2, вчитель-методист, педстаж - 22 роки.


Призер (ІІ місце) обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство".

 

Урок на фінальному етапі обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство"можна подивитись тут...



Мусієнко Ольга Володимирівна, 

вчитель правознавства першої категорії Криворізької ЗШ № 32, педстаж - 10 років.


Призер (ІІІ місце) обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство".

 

Урок на фінальному етапі обласного конкурсу "Учитель року-2015" у номінації "Правознавство"можна подивитись тут...




Із скарбниці досвіду вчителів історії



2011 рік

 

Міщанчук Наталія Георгіївна, вчителька історії вищої категорії НВК № 111 м. Дніпропетровська. Працює над проблемою: «Інтерактивні технології на уроках історії як засіб формування соціальної компетентності дитини».

 

Семенюк Дар’я Павлівна, вчителька історії першої категорії Криворізького ліцею із посиленою військово-фізичною підготовкою (Саксаганський район). Працює за темою: «Використання інтелектуальних ігор на уроках історії як засобу розвитку критичного мислення учнів».

 

 

Гарник Ніна Андріївна, вчителька історії вищої категорії технічного ліцею м. Дніпродзержинська. Досліджує проблему: «Краєзнавчі дослідження як засіб формування креативних здібностей особистості».


Із скарбниці досвіду вчителів правознавства


 

2010 рік

 

Кірюха Катерина Ігорівна, вчитель  правознавства першої категорії Криворізької спеціалізованої школи з поглибленим вивченням англійської мови № 71 (Жовтневий район). Працює над проблемою: «Впровадження проектних технологій навчання на уроках правознавства як умова формування правосвідомості  громадянина».

 

Авдєєнко-Єфімов Олександр Валерійович, вчитель правознавства вищої категорії СЗШ № 35 м. Дніпродзержинська. Педагогічна тема: «Формування громадянських якостей як одного із пріоритетних чинників правового виховання інноваційної особистості».

 

 

Міщанчук Наталія Георгіївна, вчитель правознавства вищої категорії НВК № 111 м. Дніпропетровська. Досвід роботи за проблемою: «Інтерактивні технології на уроках правознавства як засіб формування соціальної компетенції дитини».